УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
1. Гарантійне обслуговування:
- Гарантія діє лише при наявності оформленого гарантійного талона з обов'язковим зазначенням серійного номера виробу, дати продажу, терміну гарантії;
- Гарантійний строк рахується з дня продажу;
- Безкоштовний ремонт можливий тільки протягом гарантійного терміну, зазначеного в гарантійному талоні;
- Доставка товару на гарантійне обслуговування здійснюється Покупцем;
- Протягом гарантійного терміну в разі виявлення несправності вироба, що виникла не з вини Покупця, Продавець зобов'язується зробити безкоштовний ремонт.
2. Гарантійне обслуговування не здійснюється в наступних випадках:
- Відсутність гарантійного документа та підписів на ньому;
- Поява несправностей, що виникли через стихійні лиха (пожежа, повінь, гроза, землетрус та ін.);
- Наявність життєдіяльності комах (тарганів, мурах та ін.);
- Несправності, що виникли через нестабільність або аварії електромережі;
- Несправності, що виникли через недотримання температурних норм використання вироба (перегрів, переохолодження).
3. Гарантійне обслуговування не поширюється на наступне:
- Знос складових частин виробів, викликаних його інтенсивної експлуатацією;
- Вихід з ладу портів введення-виведення (USB, VGA, HDMI, зарядний порт та ін.);
- Вихід з ладу акумуляторних батарей, якщо це не обумовлено додатково;
- Пошкодження, викликані вплиом вірусних програм або інших програм.
4. Гарантійне обслуговування анулюється в наступних випадках:
- Порушення цілісності або відсутність гарантійних стікерів і маркувань на пристрої;
- Серійний номер пристрою пошкоджений або знищений;
- Гарантійна печатка змінена або видалена;
- Наявність механічних, хімічних та термічних пошкоджень;
- Порушення правил експлуатації пристрою або експлуатація в аварійних умовах;
- Порушення правил транспортування;
- Виявлення продуктів корозії внаслідок попадання всередину пристрою вологи, або утворення конденсату через експлуатації пристрою в умовах зміни температур;
- Проведення ремонту особами, не уповноваженими на це.